ساعت ۲۴ امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

تهران (پانا) - مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور خبر داد زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ساعت ۲۴ امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: برای پاسخ به علاقمندی جوانان توانمند و علاقه مند به اشتغال در مجموعه وزارت کشور برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نسبت به استخدام 1500 نفر در 17 شغل عمومی و اختصاصی اقدام شده است.

روشن ضمیر در این خصوص توضیح داد: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی صورت می پذیرد و از این تعداد (60) سهمیه به ستاد وزارت کشور (290) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و (1150) سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است .

وی افزود: جذب نیرو در بخشداری ها در راستای ایجاد زیست بوم سرمایه انسانی و تاکید بر تقویت ظرفیت کارشناسی در بخشداری ها ومناطق کمتر توسعه یافته ومرزی صورت پذیرفت.

مدیرکل منابع انسانی وزارت کشور با یادآوری اینکه تاریخ شروع ثبت نام از روز پنج شنبه گذشته، ۲۰ شهریور ماه شروع شده است، ساعت ۲۴ امشب (شنبه ۲۹ شهریورماه) به پایان می رسد.

روشن ضمیر خاطر نشان کرد: شرایط و رشته محل ها و مواد آزمون در سایت سازمان سنجش درج شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار