هنرمند تئاتر و سینمای تبریزی؛

تئاتر در تبریز قدمتی تاریخی دارد

تبریز (پانا)- شهرام خزرایی از هنرمندان تئاتر و سینمای تبریزدر مورد قدمت تئاتر در تبریز صحبت کرده و تاکید کرد امکانات فنی تئاتر در این شهر بسیار ضعیف است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تئاتر در تبریز قدمتی  تاریخی  دارد

شهرام خزرایی در سال ۱۳۴۹ در تبریز دیده به جهان گشود و آثار بسیار ارزشمندی به نام خود ثبت کرد.

او درمورد حضور خود در سریال "جلال۲" در گفت و گو با پانا گفت: به طور قطع در این سریال حضور خواهم داشت و در مورد شایعات و حاشیه هایی که به وجود آمده می توان گفت حق را به بازیگران می‌دهم، زیرا در دوران کرونا وضعیت مالی بر زندگیشان فشار آورده است. اما بسیاری از بازیگران سریال جلال ۲ از تبریز بودند. مسئولان اگر می‌خواهند به فکر هنرمندان باشند به نظرم باید یک اجماعی برای حمایت از هنرمندان داشته باشند که متاسفانه فعلا وجود ندارد.

خزرایی در مورد نوجوانان و جوانانی که می‌خواهند وارد عرصه هنر شوند گفت: از تمامی علاقه مندان به بازیگری و عرضه هنر، می‌خواهیم تا برای موفقیت خود ابتدا یک دوره کامل بازیگری آموزش ببینند و قواعد بازیگری را به طور کامل یاد گیرند و بعد به طور رسمی شروع به کار کنند.

وی افزود: در مورد بهترین کار خود در طول بازیگری نمی توانم بگویم کدام کار بهترین بوده بلکه بازیگر، با تمام وجود غرق نقش می‌شود و حتی من از شدت علاقه به نقش هایی که چندین سال قبل انجام دادم، گاهی اوقات همان دیالوگ های گذشته را زمزمه می‌کنم.

بازیگر تبریزی در مورد اوضاع هنر در تبریز گفت: تبریز شهر اولین هاست و تئاتر در تبریز قدمت بسیاری دارد. اما متاسفانه به لحاظ امکانات فنی و فیزیکی ضعیف بوده و امیدواریم اتفاقات خوبی در عرصه هنر را با درخشش بیشتر بازیگران و هنرمندان تبریز تجربه کنیم.

شهرام خزرایی در مورد تئاتر شهر تبریز گفت :بنا بر جلسه ای که با بسیاری از مسئولان و هنرمندان داشته ایم به احتمال زیاد تا یک ماه آینده سالن های تئاتر شهر آماده خواهند شد.

شهرام خزرایی درمورد کار های جدید خود گفت: علاوه بر سریال جلال و تله نمایشی که در استان پخش خواهد شد، یک کار جدید به کارگردانی پسرم پوریا خزرایی آماده خواهد شد که انشالله به زودی در موردش صحبت خواهم کرد.

خبرنگار: زهرا علمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار