قدردانی از برگزیدگان نهمین جشنواره نوجوان سالم در منطقه12

تهران (پانا) - مراسم قدردانی و تشکر از برگزیدگان نهمین جشنواره نوجوان سالم در سالن منطقه ۱۲، با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه و همکاران حوزه معاونت پرورشی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از برگزیدگان نهمین جشنواره نوجوان سالم در منطقه12

جلسه ای در سالن شورای منطقه ۱۲ با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی مریم عسگری، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همکاران اداری منطقه با رعایت همه جوانب پروتکل های بهداشتی برای تقدیر از دانش آموزان مقام آور کشوری در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تشکیل شد.

شاه منصوری، گفت: بهداشت در هر کشوری حساس است. بهداشت بر دو اصل جسمانی و معنوی استوار است. منشا جامعه سالم این است که زیر ساخت ها تبیین شود و زیر بنای جامعه سالم افکار سالم است و اگر بر ایده ها بنای درست نهاده شود و بتوانیم بهداشت را ترویج دهیم مشکلات بعدی جامعه کم است. در جوامع توسعه یافته چیزی که از همه بیشتر اهمیت دارد بهداشت است. رعایت بهداشت موجب میشود هم هزینه ها کاهش یابد هم جامعه به سوی قانون مندی پیش رود. وی افزود: اگر این امر تحقق پیدا کند و به دانش آموزان خود مراقبتی را آموزش دهیم، که یاد بگیرند در مقابل آسیب های بهداشتی از خود مراقبت کنند بعد میتوانیم به پرورش روح و علم و دانش بپردازیم که منشا خیر شود. این اهداف آموزش و پرورش است که بطور خلاصه بیان کردم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه12 با اشاره به اهمیت نقش بهداشت در جامعه گفت: منشا این مهم از مدرسه شروع می شود و به توسعه یافتگی میرسد. هویت بخشی جامعه را دانش آموزان انجام می دهند و ما هرجا به دانش آموزان اعتماد کردیم قطعا در آن جا به موفقیت رسیدیم. بنابراین باید از ابتدا به نوجوانان شخصیت دهیم. در آخر مدیر منطقه تاکید کرد: سلامت و سعادت جامعه در دو جمله است اول باید سلامت تامین شود که در آخر سعادت نصیب شود.
در ادامه کریوند،گفت: ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام و همه ایثارگران و جانبازان و همه کسانی که صادقانه در مسیر انقلاب گام برداشتند و آسایش و آرامش ما مدیون رشادت این عزیزان است را ارج می نهیم. وی تصریح کرد: شما دانش آموزان سرمایه های این کشور هستید و رتبه های اول تا سوم را برای منطقه ۱۲ کسب کردید افتخار آفرینی کردید و نشان دادید که به وظیفه و مسئولیت خود به نحو احسن عمل کردید. این موفقیتها در حوزه فرهنگی هنری، قرآنی و نوجوان سالم حاکی از این است که همه همکاران و دانش آموزان و خانواده ها در این راه تلاش کردند و موفقیت یک مجموعه است.

وی افزود: رشد و آزادی انسان در سایه تلاش جدی است. شما عزیزان برای رسیدن به موفقیت هیچ گاه نا امید نشدید و تلاش کردید. کریوندگفت: چند عنصری که در موفقیت اثر دارد، یکی آسودگی خاطر است که والاترین سعادت انسانی است. با فقدان آسودگی خاطر از ایده ها و اندیشه ها دور میشویم. واین آسودگی خاطر جهت مسیر را به ما نشان می‌دهد. باید عوامل مزاحم را از ذهن خود دور کنیم. سلامتی و انرژی هم عامل موفقیت دیگری در رسیدن به اهداف است‌ خصوصا در ایام کرونا که بیشتر باید مراقب این امر مهم باشیم. ارتباطات و تعامل فرد نیز میتواند عامل دیگر موفقیت باشد. هدف گذاری نیز عامل دیگر موفقیت است. افراد موفق هدف و آرمان های خود را در ذهن مرور میکنند. فرد موفق خودش و ظرفیتهای خود را خوب می شناسد. در حقیقت خودآگاهی فرد موفق باعث میشود یک گام فراتر بردارد.

در آخر کریوند اضافه کرد: افراد موفق باید در همه حال تواضع و فروتنی را در نظر داشته باشند. قهرمانان واقعی همواره در تمام مراحل زندگی تواضع داشتند. و تبریک و قدردانی خود را به تلاش و کوشش خانواده ها و همکاران به خصوص خانم عسگری که در این زمینه بیشتر تلاش کردند عرض میکنم.

در ادامه مریم عسگری ضمن تشکر از همکاران و دانش آموزان و اولیا در مورد رتبه ها و اقدامات انجام شده در این زمینه سخن گفت. وی افزود: دانش آموزان در موضوعات مختلف عکاسی، ایده پردازی، مقاله نویسی، انشا نویسی، روزنامه دیواری، فیلم و طراحی در نهمین جشنواره نوجوان سالم به رقابت پرداختند. وی گفت: شما عزیزان باید به خود ببالید که در بین حدود ۳ هزار شرکت کننده جز نفرات برتر این جشنواره بودید. وی ضمن اعلام اسامی برگزیدگان در ادامه از همکاران و خانواده ها که در این برنامه ها صمیمانه همکاری و تلاش کردن تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار