فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل

اردبیل(پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فوت ۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۳ بیمار کرونایی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آمار کرونای استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده که از این تعداد ۱۱ نفر در اردبیل، ۸ نفر در مشگین شهر، ۳ نفر در گرمی و ۱ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۲۸ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده اند.

او افزود: در حال حاضر تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۵۲ بیمار در بخش‌های ICU تحت مراقبت قرار دارند و متاسفانه ۳ نفر در طی ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند که به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در حال حاضر شهر‌های اردبیل، خلخال، مشگین شهر و گرمی در وضعیت قرمز، شهر‌های پارس آباد، بیله سوار، نمین، نیر و سرعین در وضعیت زرد، و شهر‌های کوثر و اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارند.

حبیب زاده بیان کرد: مردم در اماکن پر تجمع و هنگام حضور در وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از ماسک استفاده کنند و رعایت فاصله اجتماعی را مد نظر قرار دهند چرا که فعلاً تنها راه مقابله با این بیماری و پیشگیری از ابتلاء به آن استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار