کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش البرز خبر داد :

اجرای تولید محتوای آموزشی در اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز

کرج (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، از تولید محتوای دروس مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه در استودیو تولید محتوای این اداره خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای تولید محتوای آموزشی در اداره آموزش و پرورش  استثنایی البرز

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی، کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، از تولید محتوای دروس مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه در استودیو تولید محتوای این اداره گفت: دروس زبان اشاره، ریاضی دوره اول متوسطه ناشنوا (پایه های هفتم ، هشتم، نهم)شناخت 1 پایه آمادگی مقدماتی، فارسی جلد 1 ( پایه اول اتیسم بانیازهای ویژه ذهنی) ضبط شده و به سازمان آموزش و پرورش استثنایی، جهت استفاده دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور ارسال شد.

کشاورز افزود: باید بپذیریم که کرونا فعلا مهمان ماست، ولی امر آموزش نباید تعطیل شود و این رسالت مهم بر عهده معلمان عزیز ما است که همانطور که مقام معظم رهبری در سی و چهارمین جلسه روسای آموزش و پرورش کشور فرمودند؛ معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

در پایان کشاورز اظهار کرد: ما در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان تلاش می کنیم تا حد امکان دانش آموزان با نیازهای ویژه از فرصت های آموزشی برابر استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار