فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی البرز :

ستاد ۱۳ آبان در آموزش و پرورش البرز آغاز بکار کرد

کرج (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ستاد یوم الله ۱۳ آبان با رویکرد انقلاب محوری و مقاومت دراین استان آغاز بکارکرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ستاد ۱۳ آبان در آموزش و پرورش البرز آغاز بکار کرد

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، فرشته فهمیده معاون پرورشی و فرهنگی استان البرز، هدف از تشکیل این ستاد را برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز مهم و تدوین برنامه های فرهنگی و حماسی برای دانش آموزان در فضای مجازی و همچنین آشنایی دانش آموزان با رویدادهای ۱۳ آبان ذکر کرد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، تجمع استکبار ستیزی در این استان برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: اجرای حضوری ۱۳ آبان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درآموزش و پرورش البرز برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: دراین روز مناسبت های مهمی چون تبعید امام خمینی به ترکیه در سال ۴۳ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ و شهادت دانش آموزان در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

فهمیده اضافه کرد: دانش‌آموزان در این روز در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

وی بیان کرد: مخالفان انقلاب با تیراندازی به این جوانان و نوجوانان بی‌گناه ثابت کردند که طرفدار تاریکی، بی عدالتی و فرمانبر غرب هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز ادامه داد: برنامه ریزی دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی بلندمدت است که این موضوع نیاز به هوشیاری همه به خصوص نسل نوجوان و جوان دارد.

وی افزود: امسال دانش آموزان و فرهنگیان ایران کوچک بار دیگر با شرکت برنامه ها و تجمع سیزدهم آبان نشان خواهند داد که دیوار ستم با وحدت، ولایتمداری و هوشیاری شکستنی است.

فهمیده عنوان کرد: آموزش و پرورش البرز با سازماندهی برنامه های فرهنگی و حماسی بار دیگر به سهم خود در خنثی کردن توطئه های دشمنان در این روز مهم عمل می کند.

وی تاکید کرد: ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز نیز تشکیل شده است تا با اجرای برنامه های مختلف یاد شهدای گرانقدر انقلاب همانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز گرامی داشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار