جلسه برنامه ریزی پروژه مهر منطقه ۱۳

تهران(پانا)- جلسه برنامه ریزی پروژه مهر با حضور عباس خسروآبادی، معاون آموزش ابتدایی، آزاده نیاز مسئول ارزیابی عملکرد منطقه و همکاران منتخب بازدید، روز شنبه ۲۹ شهریور در منطقه ۱۳ برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه برنامه ریزی پروژه مهر منطقه ۱۳

آزاده نیاز، مسئول ارزیابی عملکرد منطقه ضمن تشکر و قدردانی از حضور همکاران گفت: طبق بخشنامه‌ای از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر لزوم نظارت از مدارس، برنامه ای جهت بازدید از مدارس با همکاری اعضا تدوین شد تا وضعیت نوع آموزشی در مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی بررسی شود.
نیاز گفت: در دوران آموزش غیر حضوری باید در کنار آموزش،مسائل تربیتی، ورزشی و فرهنگی انجام پذیرد و این فعالیت ها در عملکرد برنامه های مدارس گنجانده شود، همچنین تعداد همکاران که به بیماری کرونا مبتلا شدند ثبت شود.
عباس خسروآبادی معاون آموزشی منطقه با اشاره به شرایط بحرانی بیان کرد: مدارس باید برای تک تک دانش آموزان طرح و برنامه داشته باشند.
او افزود: این بازدیدها به منزله خدا قوت به همکاران، ارتباط با مدارس، برگزاری کلاس ها به صورت نیمه حضوری، کلاس های رفع اشکال و تشکیل شورای مدرسه در این ایام است.
خسرو آبادی گفت: همکاران در بازدیدها به سرویس های بهداشتی، ورود دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک دقت عمل داشته باشند؛ همچنین گروه بندی و شیفت بندی دانش آموزان و تعداد گروه ها و حضور دانش آموزان در کلاس ها حائز اهمیت است. این بازدید ها از ۲۹ شهریور تا ۲۲ مهر از همه مقاطع تحصیلی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار