مهلت ارسال اثر به «فصل امید» تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ارسال اثر برای حضور در بخش نمایش‌های صحنه‌ای رویداد «فصل امید»، به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، بنا به درخواست متقاضیان تا ۲۰ مهرماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال اثر به «فصل امید» تمدید شد

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، مهلت ارسال اثر برای حضور در بخش نمایش‌های صحنه‌ای رویداد «فصل امید»، بنا به درخواست متقاضیان تمدید شد.

بر این اساس، مهلت ارسال اثر برای حضور در بخش نمایش‌های صحنه‌ای این رویداد، به عنوان جایگزین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، تا ۲۰ مهرماه تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش ویژه «فصل امید» در تارنمای «ایران‌تئاتر» نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. چنان‌چه پیش‌تر اعلام شد مهلت ارسال آثار در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی نیز تا ۱۲ مهرماه است.

متناسب با تمدید مهلت ارسال آثار، نتایج بررسی آثار متقاضی از سوی اداره کل هنرهای نمایشی متعاقبا اعلام خواهد شد.

«فصل امید» در دو بخش نمایش‌های صحنه‌ای و مسابقه نمایشنامه‌نویسی با موضوع کودک و نوجوان برگزار می‌شود و اداره‌کل هنرهای نمایشی با همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این برنامه ویژه را به‌جهت تبعات شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به شکل مرسوم در سال جاری و با هدف حمایت از آثار ویژه مخاطبین خردسال، تدارک دیده است.

فراخوان ‌برنامه ویژه «فصل امید» مجددا پیوست خبر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار