امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان در شبکه شاد فراهم شد

تهران (پانا) - با افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان در شبکه شاد فراهم شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان در شبکه شاد فراهم شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانیو روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

ازآنجاکه تکلیف یکی از مهمترین روش‌های کمک به یادگیری و تثبیت آموخته‌های دانش‌آموز است؛ این سرویس در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلم کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش‌آموز و نقاط ضعف و قوت وی در دروس مطلع شود؛ سرویس تکلیف برای معلم شامل 3 بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه‌ شده است.

معلم می‌تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات، تکلیف را ثبت کند؛ تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرارگرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن، به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می‌شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ‌های ارسال‌ شده دانش‌آموزان، تصحیح و نمره دهی به آن بتواند پاسخ صحیح تکلیف را بارگذاری کرده و با ارسال مجدد آن به کلاس‌ها و مدارس دیگر تعامل خود را با سرویس ارائه‌ شده افزایش دهد.

ایجاد و تعریف تکالیف از سوی معلمان، امکان دسترسی هر معلم به دانش‌آموزان کلاس‌‌های خود و پیگیری تکالیف آن‌ها، امکان ارسال سؤال به‌صورت فایل، امکان ضمیمه کردن پاسخ به‌صورت فایل توسط دانش‌آموز، امکان ضمیمه نمودن فایل پیوست به سؤالات به‌صورت تصویر، صدا و یا فایل توسط معلم، امکان تصحیح تکلیف از سوی معلم و ثبت نمره، امکان مشاهده نمره تکلیف، از ویژگی‌های سرویس تکلیف الکترونیکی شاد برای تسهیل فرایند ارائه، دریافت و ارزیابی تکالیف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار