توسعه فضای مجازی برای آموزش در شرایط کرونایی

ارومیه(پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر توسعه فضای مجازی برای آموزش در شرایط کرونایی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فضای مجازی برای آموزش در شرایط کرونایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، ویدئو کنفرانس معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با مناطق آموزشی پیرامون سیاست های کلاس گذاری در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«علی اکبر صمیمی» معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به روسای سوادآموزی مناطق گفت: معلمان و مدیران مدارس و سایر همکاران اداره با تلاش خود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و براساس دستورالعمل ارسالی در شرایط سخت کرونایی به رسالت خود که تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز است عمل کنند.

وی گفت: با وجود مشکلات زیادی که بیماری کرونا در کشور بوجود آورده است ولی در کنار این سختی ها توفیقاتی نیز حاصل شده است که تقویت پیوندهای اجتماعی، تشدید عواطف انسانی، همدلی و همراهی با یکدیگر، توسعه فضای مجازی برای آموزش، خلق امکانات برای تدریس معلم بصورت مجازی و ارتباط با دانش آموزان در شبکه های اجتماعی از این جمله است.

معاون سوادآموزی استان افزود: با شروع بیماری کرونا همکاران سوادآموزی و آموزش دهندگان با روش‌های گوناگون و متنوع از جمله تولید محتوا، تدریس در شبکه‌های آموزش سیما و توزیع جزوات آموزشی در بین سوادآموزان از تعطیلی آموزش جلوگیری کردند.

وی در ادامه با اشاره به تولید ماسک و لباس ایزوله توسط مراکز یادگیری محلی استان گفت: استان آذربایجان غربی از جهت تولید ماسک جزء رتبه های بالا در سطح کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به کسب رتبه عالی و شایسته تقدیر آموزش و پرورش استان در حوزه سوادآموزی، از تمامی همکاران و فعالان حوزه سوادآموزی تشکر کرد.

صمیمی با اشاره به این مطلب که پرونده سوادآموزان باید مطابق دستورالعمل ارسالی تکمیل شود گفت: همکاران سوادآموزی مناطق باید به نظارت و ارزشیابی اهمیت دهند.

این مقام مسئول گفت: روسای ادارات سوادآموزی بر نحوه هزینه کرد اعتبارات ابلاغی که توسط موسسات پرداخت می شود نظارت مستمر داشته تا اعتبارات مطابق مقررات و ضوابط پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار