دیدار سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با امام جمعه لواسانات

تهران(پانا)- فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با همراهی الهام رحیمی رییس بخش آموزش و پرورش لواسانات، مجیدی نماینده خیرین وگروهی از مسئولین محلی با امام جمعه لواسانات دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با امام جمعه لواسانات
فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه یک با همراهی کربلایی رابط دفترامام جمعه با آموزش و پرورش، الهام رحیمی رییس بخش آموزش و پرورش لواسانات،مجیدی نماینده خیرین، سیدخلیل میراسماعیلی از خیرین شمیران با امام جمعه لواسانات دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار امام جمعه لواسانات با تبریک انتصاب شایسته سید مومن، از تلاش های مدیر سابق مجموعه تقدیر کرد و آغاز کار سرپرست جدید مجموعه را خوش یمن و پر خیر و برکت دانست و گفت: نظربه اینکه تاکنون بانویی ازاهالی شمیران به عنوان رئیس آموزش وپرورش نداشته ایم امروز مایه خوشحالی است که فردی از خود ما و دلسوز و با دغدغه ی بچه های شمیران به عنوان خدمتگزار اهالی شهرستان انتخاب شده است؛ فلذا امیدواریم با توکل به خدا و با توجه به آیه شریفه ١٢٠ سوره ی هود با قلبی قوی و استوار در راه حق و صواب قدم برداشته با استناد به منویات مقام معظم رهبری سندتحول بنیادین را عملیاتی نمایید.
وی افزود: بسیار خرسندم که نیروی بومی از شهرستان شمیرانات این مسئولیت را به عهده گرفته است از خداوند منان موفقیت روز افزون وخیر کثیر را برای مجموعه آموزش و پرورش مسئلت می کنم.
سیدمومن ضمن اظهار ارادت به محضر امام جمعه مدظله العالی گفت: هدف ما انسان سازی است و در راه پرورش فرزندان مومن و اندیشمند شمیران از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
لازم به ذکراست حجه الاسلام لواسانی درخطبه دوم نماز جمعه درجمع نمازگزاران حمایت خود را از سید مومن اعلام و به کلیه اهالی توصیه کردن از ایشان در راه اعتلای اهداف آموزش و پرورش حمایت کنند.
همچنین تعدادی ازهمکاران آموزش و پرورش، مسئولین محلی و اقشار مردم با سیدمومن گفت و گو داشتند. حضار به نوبه خود از سیدمومن حمایت کردند.
همچنین سید مومن از پروژه های نیمه کاره آموزش و پرورش لواسانات بازدید کرد وبا رحیمی رئیس بخش آموزش و پرورش لواسانات،در این زمینه گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار