بهبود بیماری کرونای «مهران رجبی»

بازیگر «روزگار قریب» دو روز آینده ترخیص می‌شود

تهران (پانا) - مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان «امام حسین (ع)» زنجان گفت: در حال حاضر خوشبختانه وخامتی در وضعیت مهران رجبی مشاهده نمی شود، حال وی خوب است و وضعیت وی به نحوی نیست که نگران کننده باشد. 

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بهبود بیماری کرونای «مهران رجبی»

مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان «امام حسین (ع)» زنجان در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت مهران رجبی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده گفت: خوشبختانه وضعیت رجبی به پایداری رسیده و حال وی نسبت به روز گذشته بسیار بهتر است.

وی درباره وضعیت عمومی مهران رجبی اضافه کرد: وی در حال حاضر هوشیاری خوبی داشته و قادر به صحبت با سایرین است، وضعیت رجبی وخیم نیست و حالش هر لحظه در حال بهبودی است.

وی درباره زمان احتمالی ترخیص رجبی اظهار کرد: واقعیت امر زمان قطعی ترخیص با پزشک معالج است اما به احتمال فراوان وی می تواند طی دو روز آینده مرخص شده و در منزل به قرنطینه خود بپردازد.

مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان «امام حسین (ع)» زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر خوشبختانه وخامتی در وضعیت مهران رجبی مشاهده نمی شود، حال وی خوب است و وضعیت وی به نحوی نیست که نگران کننده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار