کلیات رویکرد و منطق راهنمای برنامه گروه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت بدنی تصویب شد

تهران (پانا) - شورای برنامه ریزی درسی حوزه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت بدنی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کلیات رویکرد و منطق راهنمای برنامه گروه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت بدنی تصویب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، جلسه شورای برنامه ریزی درسی حوزه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت بدنی با هدف بررسی و تصویب رویکرد و منطق راهنمای برنامه درسی این حوزه در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد. در این جلسه علی محبی معاون سازمان، جمعی از اساتید خبره حوزه سلامت و تربیت بدنی و نمایندگان حقوقی سازمان ها و نهادهای مرتبط به همراه نمایندگان معلمان و دانش آموزان حاضر بودند.

در این جلسه محبی ضمن خیرمقدم به اعضای شورا، پیرامون اهمیت تشکیل شوراهای برنامه ریزی درسی و نقش کلیدی آنها در تدوین راهنمای برنامه های درسی حوزه های تربیت و یادگیری توضیحاتی را ارایه کرد.

وی ادامه داد: ترکیب شوراهای برنامه درسی بر اساس استانداردهای بین المللی تدوین برنامه درسی تنظیم شده است تا تمام ذینفعان برنامه در شوراهای حضور یابند به نحوی که امروز در این شورا نیز ملاحظه می کنید.

محبی افزود: براساس جدول زمانبندی باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا در بهمن ماه سال جاری شاهد تصویب راهنمای برنامه درسی حوزه تربیت و یادگیری سلامت و تربیت در این شورا باشیم و به این منظور به همیاری و همراهی اعضاء شورا بسیار امیدواریم.

در ادامه جلسه طیبه ارشاد رئیس گروه پژوهش و برنامه ریزی سلامت و تربیت بدنی، منطق و رویکرد راهنمای برنامه را ارائه و هر یک از اعضا دیدگاه ها و نکته نظرات خود را تبیین کردند.

در نهایت پس از جمع بندی نظرات و تصویب کلیات رویکرد و منطق، جلسه شورا به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار