رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر پرند:

لزوم توسعه زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی

رباط کریم(پانا) - جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر پرند با حضور رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر پرند و رئیس کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر و چند سرمایه گذار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توسعه زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر پرند با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی، گفت: در بسیاری از شهرداری های کشور غیر از چند کلانشهر، سرمایه گذاری به خاطر نبود زیرساخت مناسب و نبود نیروهای تخصصی و کوتاه بودن دوره های مدیریت شهری، همواره مورد بی توجهی قرار گرفته است.
محمد فولادی افزود: این موضوع که می تواند؛ برای شهر و شهرداری بازویی بسیار قوی در پیشبرد و توسعه شهر باشد، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد: سنتی بودن سیستم برخی شهرداری ها که در یک روال درآمد و هزینه اداره می شوند، سدی بر راه سرمایه گذاری بوده و شهرداری ها را از رسیدن به درآمد پایدار دور می کند و ما سعی داریم در شهرداری پرند با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیوه های توسعه پایدار را اعمال کنیم.
فولادی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند در این برهه حساس و شرایط سخت، تنها راه گذر از بحران های مالی و اقتصادی در آینده، توجه کردن به سرمایه گذاران دانسته و با توجه به شرایط ویژه پرند که به عنوان شهر فرصت های طلایی شناخته شده، قصد دارد با ارائه بسته های متنوع سرمایه گذاری، در یک عرصه رقابتی و سالم اقدام به جذب سرمایه گذار کند.
در ادامه رئیس کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در این ادامه جلسه، اظهار کرد: جذب سرمایه گذار بر روال قانونی همواره مورد تاکید همکارانم در شورای اسلامی و شهردار بوده است.
سعید میرزایی افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه شهر نقش مهم و حیاتی دارد و یکی از اهداف مدیریت شهری پرند بهره گیری و حمایت از سرمایه گذاران در چهارچوب قانون است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار