کلنگ زنی سه مدرسه خیر ساز در شهرستان کازرون

کازرون (پانا ) - امروز کلنگ سه باب مدرسه خیر ساز در شهرستان کازرون به زمین زده شد و در این پروژه دبستان دخترانه دوازده کلاسه شهید خرسند بازسازی و هنرستان پسرانه نه کلاسه صنعت ساختمان و دبیرستان دخترانه شش کلاسه مادر ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی سه مدرسه خیر ساز در شهرستان کازرون

کلنگ زنی نخست پروژه دبستان دخترانه دوازده کلاسه شهید خرسند بود که توسط خیّر محمد سبزواری با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس در زمینی به مساحت 2100 مترمربع و دو طبقه اجرا خواهد شد.


دومین مراسم کلنگ زنی پروژه هنرستان پسرانه نه کلاسه صنعت ساختمان، همراه با سه کارگاه بزرگ بود، که صد در صد آن توسط خیر مدرسه ساز مسعود ذوالفقاری است، این پروژه در زمینی به مساحت بیش از 3100 متر مربع در شهرک پردیس کازرون ساخته خواهد شد.


دبیرستان دخترانه شش کلاسه مادر سومین پروژه ای بود که در زمین‌های کنار اداره ارشاد در زمینی به مساحت 1700 متر مربع و به یاد مرحوم سیمین بهنامی توسط خانواده وی مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس فارس در سخنانی با اشاره به سه پروژه کلنگ زنی شده گفت: در مجموع این پروژه ها در بیش از 7000 متر مربع زمین، با برآورد هزینه 18 میلیارد تومان از محل مشارکت خیرین و دولت احداث خواهد شد.
سرفراز موصلی ادامه داد: وضعیت فضاهای آموزشی کازرون نسبت به میانگین استانی مقداری پایین تر است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بزودی به میانگین استانی خواهیم رسید.
وی ادامه داد: تا پایان امسال 5 پروژه مدرسه سازی در کازرون به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی 5 پروژه دیگر آغاز خواهد شد.


معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون در این مراسم گفت: 70 درصد از مدارس کازرون فرسوده هستند که امیدواریم با حمایت دولت و کمک خیرین بتوانیم بقیه مدارس را هم نوسازی کنیم.
امیرحسین جمشیدی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی ما نیازمند کمک های خیرین هستیم، افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان را راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم منسجم‌تر کار نوسازی مدارس را انجام دهیم.

عکاس و خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار