ناظر استانی در بازدید از مدارس منطقه شبانکاره:

با اولویت حفظ سلامتی دانش آموزان، هیچ دانش آموزی از فعالیت آموزشی و تربیتی جا نماند

شبانکاره(پانا)- ناظران استانی از دبیرستان نمونه شهدا، دبیرستان مکتب الزهراء و دبیرستان شهید دشتی روستای بویری بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات دانش آموزان، معلمان آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
با اولویت حفظ سلامتی دانش آموزان، هیچ دانش آموزی از فعالیت آموزشی و تربیتی جا نماند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، با حضور ناظر استانی محمود حسنی توابع رئیس و خداکرم نوروزی معاون سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به همراه عباسی رئیس آموزش و پرورش شبانکاره در راستای بررسی چگونگی فعالیت مدارس، مشکلات و موانع مختلف تدریس و آموزش از مدارس بازدید به عمل آمد.

حسنی توابع با حضور در کلاس های حضوری دانش آموزان اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در جامعه و تاکید بر حفظ سلامتی دانش آموزان که نقطه قرمز آموزش و پرورش است سعی بر آن شد تا با ارائه یک اپلیکیشن بومی بخشی از فعالیت های آموزشی و تربیتی به سمت فضای مجازی سوق داده شود.

او گفت: مدارس در جهت یادآوری و جبران بخشی از تعطیلی فعالیت های آموزشی در ماه های پایانی سال قبل در 15 شهریور بازگشایی شد تا معلمان مروری بر آموزش های سال گذشته داشته باشند.

نماینده مدیر کل در ادامه تصریح کرد: یکی از دلایل حضورم در مدارس انتقال مشکلات و پیشنهادات دانش آموزان و معلمان به مدیر کل در جهت بهبود برنامه ها و فعالیت هایی است که بصورت حضوری و یا در فضای مجازی صورت می پذیرد.

حسنی توابع خاطرنشان کرد: مسئولان امر در اداره کل آموزش و پرورش به بخشی از معایب و کمبودها خصوصا در برنامه شاد و محدودیت پهنای باند اینترنت برای ارسال و دریافت داده ها توسط معلمان و دانش آموزان آگاهی دارند و در صدد خواهیم بود تا با رایزنی های لازم این مشکلات به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره را برطرف کنیم.

وی در ادامه از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس منطقه اعلام رضایت کرد و با اشاره به اینکه تضمینی برای پایان بیماری کرونا در جامعه متصور نیسیم، گفت: با حفظ اولویت حفظ سلامتی دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش دانش آموزان را چه بصورت حضوری و یا در برنامه شاد، درسنامه، ارائه محتوای الکترونیکی پیگیر خواهیم بود تا احیانا هیچ دانش آموزی از فعالیت آموزشی و تربیتی جا نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار