به همت کارشناسی امور زنان:

نشست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با جمعی از بانوان فرهیخته استان برگزار شد

تهران(پانا)- در ادامه سلسله نشست‌های مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بانوان فرهیخته فرهنگی شاغل در استان، این هفته جلسه‌ای با برخی ازهمکاران دارای مدرک دکترا در سالن جلسات شهیدسلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با جمعی از بانوان فرهیخته استان برگزار شد

در این نشست محمد صیدلو ضمن تشکر از حضور ارزشمند بانوان فرهیخته استان بر اهمیت تصمیم‌گیری مدیران بر اساس تحقیقات کارشناسی تاکید کرد و گفت: مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی متخصص است که باید مورد توجه قرار گرفته و شرایط برای شنیدن بی‌واسطه نظرات آنها مهیا شود تا کسانی که صلاحیت ندارند شهامت ورود به جایگاه تصمیم‌گیری نداشه باشند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و غافلگیری اهالی کره زمین گفت: رمز موفقیت در دنیا این است که انسان‌ها درک صحیحی از همنوعان خود داشته و نگاه انسانی به هم داشته باشند، پیام کرونا برای ما این بود که باید آماده تغییر باشیم و ما به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت کشور انسانی تربیت کنیم که آمادگی پذیرش تغییرات را داشته باشد. بر اساس گام دوم انقلاب نیز باید انسان‌هایی با قابلیت انجام کارهای مبتنی بر علم و تخصص رشد کنند.

صیدلو ادامه داد: به انسجام و تعهد و دلسوزی نیروهای متخصص امید داریم که برای کیفیت بخشی به کار سازمانی که در آن مشغول هستند تلاش کرده و مسیری طراحی کنند که صدای تخصص و دانش در آموزش و پرورش شنیده شود.

سپس کلیه همکاران حاضر در جلسه مشکلات و راهکارهای مورد نظر خود را مطرح کرده و با مدیرکل به گفت‌وگو نشستند. از جمله موضوعات مطرح شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-اصلاح سیستم ارزیابی در آموزش و پرورش برای این‌که پرسنل به رشد و پیشرفت احساس نیاز پیدا کنند.

2-کم کردن فاصله بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی

3-استفاده درست و مفید از کلاس‌های مجازی و هدر ندادن وقت و هزینه

4-اهمیت آموزش مهارت‌های زندگی از دوره ابتدایی

5-لزوم حضور نیروی مشاور در دوره دوم دبیرستان

5- آموزش خانواده‌هایی که از فقر فرهنگی رنج می‌برند

6-توجه به سلامت روانی معلم‌ها

7-حمایت از انتشار مقالات همکاران و اختصاص ساعاتی برای پژوهش همکاران با تحصیلات عالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار