استخدام دانش‌آموزان حادثه‌دیده مدرسه درودزن مرودشت، قطعی شد

شیراز (پانا) -استاندار فارس امروز به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش احکام استخدامی دانش‌آموزان حادثه‌ دیده آتش سوزی سال۸۵ منطقه درودزن مرودشت را به آنها اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استخدام دانش‌آموزان حادثه‌دیده مدرسه درودزن مرودشت، قطعی شد

دانش‌آموزان پیشین مدرسه شهید رحیمی درودزن مرودشت که سوم آذرماه ۸۵ در حادثه آتش‌سوزی کلاس درس ناشی از علاالدین غیراستاندارد دچار سوختگی شده بودند، پس از سپری کردن تحصیلات دانشگاهی، به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند. در این اتفاق ۶ دختر و ۲ پسر دچار سوختگی شدید شدند.

عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت ضمن اهدای احکام استخدامی این دانش آموزان در آموزش و پرورش در زمینه تامین مسکن آنها نیز قول پیگیری و مساعدت داد.

در بهمن ۱۳۹۱ هیات وزیران مصوب کرد تمام هزینه‌های درمان دانش‌آموزان سوخته درودزن باید به صورت رایگان ارائه شود و دولت متولی پیگیری رفع نیازهای آنهاست.

وزیر آموزش و پرورش نیز در سفر بیست و نهم فروردین ماه سال ۹۸ به استان فارس با این دانش‌آموزان دیدار کرد و قول پیگیری مشکلات آنان را داد.

هشت دانش‌آموز پیشین مدرسه شهید رحیمی درودزن مرودشت، ۶ دختر و ۲ پسر هستند که سوم آذرماه ۸۵ در حادثه تلخ آتش‌سوزی کلاس درس دچار سوختگی شده بودند و امروز پس از گذشت ۱۴ سال از این رویداد تلخ، با خبر استخدام در آموزش و پرورش، لبخندی شیرین بر لب‌های آنان جاری شد.

فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در سخنانی ضمن تشکر از همه کسانی که پیگیر استخدام این دانش‌آموزان بودند گزارشی از روند استخدام این دانش‌آموزان مطرح و از نقش ویژه حاجی میرزایی، وزیر کنونی آموزش و پرورش در تحقق و به سرانجام رساندن این خواسته دانش‌آموزان تمجید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار