بستری شدن ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد طی شبانه‌روز گذشته ۲ بیمار کرونایی در استان اردبیل فوت کردند و ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بستری شدن ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته متأسفانه ۲ بیمار کرونایی در استان اردبیل فوت کردند و ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

او افزود: از این تعداد ۲۲ نفر در اردبیل، ۳ نفر در پارس آباد، ۱ نفر در مشگین شهر، ۳ نفر در گرمی و ۲ نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۲۵ نفر با بهبودی نسبی مرخص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۱۸ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۹ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده تشریح کرد: در حال حاضر شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین شهر و گرمی در وضعیت قرمز، شهرهای پارس آباد، بیله سوار، نمین، نیر و سرعین در وضعیت زرد، و شهرهای کوثر و اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارند.

او گفت: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم تا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده‌ از ماسک را جدی گرفته و در اولویت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار