در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر:

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیربرگزار شد

دیر(پانا)_ در این آیین از زحمات سرهنگ احمد مغدانی تقدیر و سرهنگ اکبر ناطقی مطلق را به عنوان مسئول جدید بسیج دانش آموزی معرفی گردید.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیربرگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر، آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیر با حضور مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش ، جانشین فرماندهی و مسئول بازرسی سپاه پاسداران سید الشهدا در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر برگزار گردید.

احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیرافزود: ارتباط تنگاتنگی بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در زمینه های فرهنگی، تربیتی ، پرورشی ، آموزشی وجود دارد که این نشان از تعامل و همکاری است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نهادی مردمی و فرهنگی است گفت: بسیج دانش آموزی با تعامل و همکاری می تواند از ظرفیت دانش آموزان در زمینه های فرهنگی ، تربیتی و جهادی استفاده کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از تلاش های سرهنگ احمد مغدانی که در کنار آموزش و پرورش در همه صحنه ها حضور فعالی داشتند تشکر کرد.

سید علی حسینی نیا جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا شهرستان دیردر این نشست بیان کرد: موفقیت‌ها و تلاش‌های چشمگیری در مجموعه بسیج دانش‌آموزی را شاهد بودیم که نشان از تعامل و همکاری این مجموعه است.

در پایان سرهنگ اکبر ناطقی مطلق به عنوان فرمانده جدید بسیج دانش آموزی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار