الهیار: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ورود به مسائل غفلت شده صف شکن است

تهران(پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ورود به مسائل غفلت شده در آموزش و پرورش صف شکن است، عنوان کرد نگاه شهرستان‌های استان تهران در برنامه ریزی و فرایندهای اجرایی به عنوان الگویی مناسب در سطح کشور می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
الهیار: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ورود به مسائل غفلت شده صف شکن است

علی الهیارترکمن در جلسه برنامه‌های اقتصادی و کارآفرینی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران که با حضور اردستانی مدیرکل امور حقوقی وزارت آموزش و پرورش و محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در کهریزک برگزار شد با تاکید بر اینکه اقتصاد آموزش و پرورش طیف وسیعی را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: اگر روش‌ها مبتنی بر قانون، خلاقیت و نوآوری نباشد به نتایج مثبت دست نخواهیم یافت.

وی با اشاره به اینکه شاکله آموزش و پرورش در طول دوران‌های گذشته به گونه‌ای است که به مسائل اقتصادی ورود نمی‌کند و معتقد است که تامین منابع مالی آن همگی بر عهده دولت است، اظهار کرد: امروز و برای ورود به قرن جدید توجه به اقتصاد آموزش و پرورش یک نیاز و الزام است.

الهیارترکمن در پایان با اشاره به اینکه تغییر نگرش در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به خوبی مشهود است، بیان کرد: استفاده از سازوکارهای قانونی و ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش به خوبی در این استان مورد احیا قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار