۱۵۰۰ بسته "مهر تحصیلی" بین دانش آموزان نیازمند استان بوشهر توزیع شد

بوشهر(پانا)_مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال بین دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰۰ بسته "مهر تحصیلی" بین دانش آموزان نیازمند استان بوشهر توزیع شد

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در جمع خبرنگاران با تاکید بر تسریع در خدمات رسانی به نیازمندان اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان اقتصادی و معیشتی اجاره مستاجران رقبات تجاری و خدماتی وقف آسیب دیده ازویروس کرونا در ۲ ماهه اسفندماه و فروردین‌ماه بخشیده شد.

وی از توزیع بسته "مهر تحصیلی" بین دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در بوشهر برگزار و یک هزار ۵۰۰ بسته "مهر تحصیلی" در بین دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه این برنامه در راستای در اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش برای هشتمین سال متوالی انجام شده گفت: توزیع بسته "مهر تحصیلی" با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان طرح مهر تحصیلی همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرا شد.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: در این طرح تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته مهر تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستمند مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال از طریق مراکز افق امامزادگان، موسسات خیریه، کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان تصریح کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین از زمان شیوع ویروس کرونا، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تاکنون بیش از ۲۲ هزار سبد معیشتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال تهیه و بین از آسیب‌دیدگان از این ویروس و خانواده‌های مستمند توزیع کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار