آموزش و پرورش باید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش جدی داشته باشد

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد آموزش و پرورش باید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش جدی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید در ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش جدی داشته باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه هماهنگی " آیین زنگ مقاومت و پایداری" با اشاره به نقش‌آفرینی حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش در این برهه از زمان تبیین نقش پایداری ملت ایران در طول دفاع مقدس برای نسل جوان است.

او با اشاره به دستاوردهای دوران هشت ساله دفاع مقدس در آموزش و پرورش، از بازگشایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه غرفه ای برای آموزش و پرورش اختصاص داده شده است تا دستاوردهای خود در این زمینه را در معرض نمایش قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تمامی معاونت های اداره کل خواست تا در برپایی این نمایشگاه از تمامی ظرفیت های خود استفاده بکنند.

ناصری همچنین به رعایت پروتکل های بهداشتی در آیین زنگ مقاومت و پایداری نیز تاکید کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش نیز به اجرای موفق طرح مومنانه در نواحی و مناطق استان اشاره کرد و گفت: اگر کاری با برنامه شروع شود و انگیزه لازم را بوجود آورد طبیعی است که اثر بخشی لازم راخواهد داشت.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز از آماده سازی غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده و همکاری همه جانبه اداره کل آموزش و پرورش بتوانیم ارزش های والای دفاع مقدس و فرهنگ شهید و شهادت را به جوانان امروزی تبیین کنیم.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با بیان اینکه آیین زنگ مقاومت و پایداری روز یکم مهرماه در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: آیین نمادین این زنگ در یکی از مدارس نواحی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار