برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری"شور عاطفه‌ها" در منطقه ۱۷

تهران (پانا) - جلسه هماهنگی برگزاری مراسم "شورعاطفه‌ها" با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، تورج توانا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه و هیات همراه، اعضای شورای معاونین منطقه کارشناس مشارکت های مردمی و امور شاهد و مدیر سازمان دانش آموزی برگزار شد.  

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری"شور عاطفه‌ها" در منطقه ۱۷

مهدی نیکبخت، ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس اولویت است. بنابراین در شرایط کنونی به دلیل شیوع کرونا برگزاری جشن شور عاطفه ها را به صورت مجازی در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) دنبال خواهیم کرد. مراسم جشن شور عاطفه ها به صورت نمادین در یک مدرسه با حضور مسولین منطقه برگزار می شود. وی گفت: امسال علاوه بر تامین نیازهای همیشگی دانش آموزان مطابق سال های قبل ضروریست، با رفع نیازهای دانش‌آموزان نیازمند و جهت تامین ابزارهای مورد نیاز آموزش مجازی، مورد توجه قرار گیرد. این گونه مراسمات برای ایجاد فرهنگ انفاق و نوع دوستی موثر بوده و یکی ازاهداف برگزاری آن علاوه به کمک به هم نوعان این موضوع است.

وی افزود: به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) کمک‌های مردمی با شور و نشاط فراوان به صورت مستمر وجود داشته و ادامه خواهد داشت و در این روز با تبلیغاتی که صورت می پذیرد و شدت و سرعت این کار بیشتر می شود.

در ادامه توانا رییس کمیته امداد گفت: ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب آموزش و پرورش منطقه ۱۷، در سالهای گذشته، کمیته امداد امام خمینی(ره) برای بهینه‌سازی و سازماندهی توزیع اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند کمک فکری و ایده های فرهنگی است.

وی افزود: جهت رصد کردن سلامت دانش آموزان کم‌برخوردار منطقه ایجاد مرکز نیکوکاری پزشکی، مورد پیشنهاد است تا از نظر سلامت دهان و دندان و دیگر مشکلات سلامتی دانش آموزان به صورت مستمر پیگیری‌های لازم به عمل آید.

در انتها مساعدت‌های لازم اهدای تیزرهای تبلیغاتی توسط آموزش و پرورش و کمیته امداد جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن شور عاطفه ها مورد تاکید قرار گرفت.

امسال جشن شور عاطفه‌ها با وجود شرایط موجود به شکل گسترده در شبکه شاد برگزار خواهد شد و این مراسم در کانال ها و گروه های مجازی مدارس به نمایش در خواهد آمد.در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظر خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار