کسب عنوان برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان

زنجان (پانا) - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان

گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ، در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان که با حضور استاندار زنجان و تنی چند از مسئولین استان برگزار شد، برترین دستگاه های اجرایی در بررسی عملکرد شاخص های مختلف معرفی شدند و از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه برتر در بعد شاخص های سلامت ورفاه اجتماعی تجلیل شد.

در این مراسم استاندار زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: همه روزها به ویژه هفته دولت فرصت خوبی است تا به توصیه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب توجه جدی شده و مسوولان به ملت گزارش عملکرد ملموس و واقعی بدهند تا نقاط ضعف و قوت عملکردها توسط خود مردم بیان شود.

فتح الله حقیقی با تاکید بر اینکه باید نقشه راه داشته باشیم، اظهار داشت: نقشه راه از این جهت ارزشمند است که عمل بر اساس آن موجب رسیدن به اهداف ترسیمی شده و پایان هر اقدامی نیز می توان برای مردم عملکرد ارائه داد.
وی ادامه داد: بهتر است در جشنواره شهید رجایی بر اساس مقوله هایی که ارزیابی می کنیم آیتم تکریم مردم نیز لحاظ و در نقشه راه نیز گنجانده شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه نقشه راه را با هدف به نتیجه رساندن پروژه ها ترسیم می کنیم، گفت: در شروع کار به عنوان تکریم مردم این مقوله را نیز لحاظ کنیم و بررسی شود که مردم را به معنای واقعی در نظام جمهوری اسلامی که ائمه اطهار( ع) و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، تکریم کنیم‌ و در پایان شاخص ها و اقدامات انجام شده برای مردم را گزارش دهیم. .

همچنین اداره کل فنی وحرفه ای استان نیز به عنوان یکی از دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان دستگاه برتر استان در بعد شاخص های آموزشی،پژوهشی و فرهنگی را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار