در نشست شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی؛

جریان اصلاحات باید مانیفست مشترک و جامع تدوین کند

تهران (پانا) - سومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب در سالجارى و به صورت مجازی، با حضور حسین کمالى، رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات و دبیرکل حزب اسلامى کار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جریان اصلاحات باید مانیفست مشترک و جامع تدوین کند

حسین کمالی در این جلسه مجازى با ارائه تحلیلی از وضعیت سیاسی کشور و جریان اصلاحات گفت: اندیشه اصلاح طلبی دارای مبانی محکم و مستدل قانونی است و مورد اقبال اکثریت افکار عمومی جامعه میباشد ولی ما به عنوان جریان اصلاحات باید در عمل به اصول و چارچوب‌هاى اصلاح‌طلبى پایبندى بیشترى داشته باشیم.

رئیس کمیته سیاسی شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات افزود: در این راستا جریان اصلاحات باید یک مانیفست مشترک و جامع تهیه و تدوین نماید که مبنای کار جریان قرار گیرد تا از آسیب‌هایى چون توجه به منافع فردی و گروهی، شخص‌گرایی و رفتار سلیقه‌ای و در نهایت از تشتت و اختلاف در درون جریان اجتناب شود.

وى در ارتباط با انتخابات 1400 نیز گفت: بحث انتخابات بستگی به ایجاد بستر مناسب برای حضور سلایق گوناگون در انتخابات جهت افزایش مشارکت مردم و قدر شناس بودن منتخبین پس از انتخاب، در انتخابات دارد در این صورت است که جریانات سیاسی می‌توانند با سخن گفتن با مردم و بیان اندیشه‌های خود، خود را در معرض آراء عمومی قرار دهند و مشارکت حداکثری هم محقق میشود.

کمالى در پاسخ به سوالى درخصوص آغاز به کار آن چه که از آن به عنوان 'نهاد ملى اصلاح‌طلبان' یاد مى‌شود، ضمن اظهار بى‌اطلاعى از این موضوع گفت: شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات در حال حاضر بحث درخصوص راهبردهاى آتى جریان را در دستور کار دارد و به زودى جمع‌بندى‌هاى خود را ارائه خواهد کرد.

گفتنى است در ابتدای این جلسه محمد خون چمن دبیر کل حزب جوانان ایران اسلامى ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت الله العظمی صانعی (قدس سره) به بیان گزارشی از برنامه‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ارتباط با راهبردهاى آتى جریان پرداخت و مسئولان چند شاخه استانى نیز دیدگاه‌هاى خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار