فرماندار اسلامشهر: ضرورت توجه بیشتر به جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر

اسلامشهر (پانا) - نشست صمیمی مسئولان انجمن ها و نمایندگان صنوف فرهنگی و هنری با فرماندار اسلامشهر در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور رییس گروه هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: ضرورت توجه بیشتر به جایگاه اصحاب فرهنگ و هنر

در این جلسه میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در سخنانی با گرامی داشت ایام محرم حسینی و چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس به ارائه آماری از وضعیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، انجمن های فرهنگی و هنری، چاپخانه ها و آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان پرداخت.

او در ادامه با اشاره به دغدغه های مراکز فرهنگی و هنری قبل و بعد شرایط کرونا از فرماندار اسلامشهر در خواست کرد، نسبت به خواسته های اصحاب فرهنگ و هنر در زمینه مواردی از جمله، حمایت شهرداری، شورای شهر و صنایع از انجمن های هنری و فرهنگی، اختصاص وام با بهره کم و توجه به مسکن هنرمندان، تأسیس سالن اجرای تئاتر و دفتر انجمن سینمای جوانان و ایجاد گذر فرهنگی، هنری در راستای عرضه کالا و محصولات فرهنگی هماهنگی های لازم را اقدام نماید.

سپس مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از نقش بی بدیل هنرمدان در انتقال آثار حماسه شهادت ها و ایثارگری های دفاع مقدس به نسل بعد و بزرگداشت روز استاد شهریار اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر محل پرورش هنرمندان و قهرمانان در معنای عام و خاص شامل، ورزشکاران ، حافظان قرآن و سایر رشته های هنری می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی فرهنگ و هنر تصریح کرد: در سنوات گذشته به جایگاه مهم هنرمندان توجه لازم نشده و ضرورت دارد ارتباط متقابل فرماندار و انجمن های هنری با تشکیل جلسات اجرایی شود و هنرمندان مطالبات خود را بیان کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار