نحوه فعالیت پایگاه های انتخاب رشته منطقه ۱۳

تهران(پانا)- جلسه هماهنگی نحوه فعالیت پایگاههای انتخاب رشته کنکور منطقه ۱۳ با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر منطقه ،شورای معاونین، مژگان نظری کارشناس مشاوره در اتاق ریاست تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نحوه فعالیت پایگاه های انتخاب رشته منطقه ۱۳

سید محمد هادی حسینی ضمن خداقوت به همکاران و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری منطقه گفت: عملکرد پایگاههای انتخاب رشته کنکور در منطقه در مشاوره دانش آموزان حائز اهمیت است و همه عوامل اجرایی در برپایی هر چه بهتر مشاوره دانشجویان آینده، تلاش مضاعف داشته باشند.

در این جلسه مژگان نظری مطالبی در رابطه با آشنایی دانش آموزان با پایگاه های کنکور و نحوه عملکرد پایگاهها ارائه داد از جمله تشکیل کانال کنکور منطقه از چند ماه قبل که به دانش آموزان و مدیران مدارس در زمینه های مختلف انتخاب رشته اطلاع رسانی شد.
در ادامه نظری در رابطه با همایش انتخاب رشته کنکور مجازی توضیحاتی ارائه داد که این همایش یکشنبه ۳۰ شهریور از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.
وی گفت: به دلیل شرایط کرونا این همایش از قبل فیلمبرداری و برنامه ریزی شده است. پایگاه های انتخاب رشته منطقه ویژه دختران در مرکز مشاوره شرق در میدان امامت و برای دانش آموزان پسر در دبیرستان شهید رجایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت نوبت دهی برگزار خواهد شد.
او گفت: جهت آشنایی مشاوران کنکور منطقه روز شنبه ساعت ۱۱، جلسه ویدئو کنفرانس از طرف اداره کل در منطقه ۱۳ تشکیل خواهد شد و مشاوران جهت هماهنگی بعد از اعلام نتایج کنکور در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد.
در پایان اعضای جلسه در رابطه با نحوه تبلیغات برای حضور دانش آموزان در مراکز مشاوره جهت انتخاب رشته، هماهنگی با شهرداری منطقه برای تبلیغات و نصب بنر در معرض دید شهروندان و همچنین عملکرد پایگاهها به بحث و گفتگو پرداختند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار