سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به شهرهای خوزستان

اهواز (پانا) - به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اضافه شدن اهواز و شوشتر به وضعیت قرمز کرونا، تعداد شهرهای قرمز استان به ۶ شهر افزایش پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به شهرهای  خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: به‌دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و ساده انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در خوزستان هستیم و طبق آخرین بررسی ها، شهرهای اهواز و شوشتر، نیز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

او ادامه داد: متاسفانه در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان افزایش پیدا کرده و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان، افراد بستری و فوتی‌های این بیماری افزایش یابد.

ابول نژادیان با اشاره به بازگشت وضعیت قرمز به برخی از شهرهای استان افزود: هم اکنون شهرهای اهواز؛ آبادان، شوشتر؛ بهبهان، امیدیه و آغاجاری در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یادآورشد: اخیراً افراد بیشتری درگیر این بیماری شدند که علائمی شدیدتر از مبتلایان قبلی دارند و سن ابتلا به شدت کاهش پیدا کرده است و نوجوانان؛ جوانان و میانسالان نیز درگیر این بیماری شدند.

او در ادامه با اشاره به هشدارها در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم اظهار کرد: در روزهای گذشته بارها هشدار داده شده بود که وضعیت استان بسیار شکننده است، اما متاسفانه هر روز شاهد کمتر شدن رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم.

ابول نژادیان در پایان متذکر شد: لازم است تا مردم گرامی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هر گونه حضور در آیین‌ها و تجمع‌ها، بازارچه های غیر رسمی و... به شدت پرهیز کنند، دست های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار