برگزاری نشست هم اندیشی «شورعاطفه ها» در سازمان دانش آموزی شهر تهران

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی سازمان دانش آموزی شهر تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت برگزاری مراسم «شورعاطفه ها» در محل سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضور عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران، جعفری، نماینده کمیته امداد و زاهد احمدی، معاون سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی «شورعاطفه ها» در سازمان دانش آموزی شهر تهران

عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزاری مراسم شور عاطفه ها را در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی که از منش های تشکل پیشتازان است، بیان کرد و افزود: برای برگزاری مراسم «شورعاطفه ها» مقرر شد برنامه پایلوت در روز اول مهر با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهر تهران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در کلیه مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور دانش آموزان برگزار شود.
وی در رابطه با تفاوت برگزاری این مراسم نسبت به سالهای گذشته گفت: «جشن عاطفه ها» هرسال حضوری برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا «شورعاطفه ها» بصورت مجازی برگزار می شود و فقط پایلوت برگزاری که اول مهر است حضوری برگزار می شود.


باستانی گفت: همچنین امسال دو روش برای کمک رسانی به نیازمندان اعلام شده است. اول اینکه اولیا و دانش آموزان می توانند به به حساب مدرسه کمک کنند و یا به شماره کارت 6037997950159559 به نام «مهرورزان نوجوان شهر تهران» کمک های خود را واریز کرده و در نهایت پول هایی که جمع شده صرف خرید گوشی و تبلت جهت دانش آموزان بی بضاعت شهر تهران خواهد شد. سازمان دانش‌آموزی لیستی از دانش‌آموزان تهرانی که تجهیزات لازم برای آموزش در سال تحصیلی جدید را ندارند به کمیته امداد داده تا برای آنها وسایل مورد نیاز تهیه شود.


در ادامه جعفری، نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار در مراسم شور عاطفه ها تجمیع منابع انجام می شود، افزود:‌ با پای کار آمدن مدارس و با اطلاع رسانی به موقع، منابع خوبی جمع خواهد شد. با توجه به اینکه در استان تهران ۱۵هزار دانش آموز نیازمند وجود دارد و از این تعداد ۸ هزار ۵۰۰ نفر مربوط به شهر تهران است، همه اینها جامعه هدف ما هستند و آمادگی داریم در گام اول برای همه دانش آموزان تجهیزات لازم را تهیه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار