مدیرکل بیمه سلامت استان:

نظارت مناسب بر رفتاربیمه شدگان با استفاده از سازمان الکترونیک در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی خبر داد با استفاده از سازمان الکترونیک می توان نظارت مناسبی روی بیمه شده ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده ها و اطلاعات درست در اختیاربیمه ها قرار داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مناسب بر رفتاربیمه شدگان با استفاده از سازمان الکترونیک در خراسان جنوبی

علی اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری گفت: در حال حاضر در تمام شهرستانهای استان، مطب ها، داروخانه ها و آزمایشگاه های بخش خصوصی مجهز به امکانات نسخه الکترونیکی هستند.
او گفت: در حال حاضر برای بیمه شدگان روستایی نسخه های الکترونیکی صادر می شود، اما با اجرای کامل طرح، ارجاع ها نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود که در این صورت، مشکلات روستاییان در خصوص ارجاع و حتی درمان های دیگر آنها کاسته خواهد شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: الکترونیکی شدن نسخ باعث می شود تا بسیاری از مشکلات از جمله مراجعات بیمه شدگان برای تعویض دفترچه و ... کاهش پیدا کند.
اربابی افزود: با این وجود می بایست مردم در رفتارهای خود در این خصوص تغییر ایجاد کنند تا بتوان به بهترین شکل، طرح نسخه های الکترونیکی را اجرایی کرد.
او گفت: انتظار داریم تا ابتدای آذر ماه سال جاری بیشترین نسخه ها را در استان به صورت الکترونیکی صادر کنیم.
اربابی با اشاره به اینکه تعدادی از پزشکان در حال حاضر تمامی نسخه های خود را به طور الکترونیکی صادر می کنند، گفت: در صورت نبود یک دارو در داروخانه، مراجعه کننده می‌تواند بدون درخواست نسخه دیگر از پزشک، داروی مورد نظر خود را از داروخانه دیگری تهیه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار