بازدید معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش از دبستان پسرانه یادگار امام منطقه۲

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به همراه شهاب نادری، معاون سازمان امور مالیاتی کشور، نداف، جانشین رییس سازمان بسیج دانش اموزی کشور از دبستان پسرانه یادگار امام بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی  وزارت آموزش و پرورش از دبستان پسرانه یادگار امام منطقه۲

با اینکه شرایط به وجود آمده توسط بیماری کرونا، باعث شده بود از شور و نشاط دانش آموزان خبری نباشد، اما از نشاط کاری بین معلمین و کادر مدرسه کاسته نشده بود.

کاظمی پس از بازدید از فضای مدرسه، به صحبت با اولیای دانش آموزان و معلمین مدرسه پرداخت و رییس انجمن اولیا و مربیان از دغدغه های اولیا در ارتباط با مسائل آموزشی و پرورشی و استفاده از شبکه شاد و… صحبت کرد.

در ادامه نماینده معلمان نیز گزارشی از آموزش در فضای مجازی و مشکلات استفاده از شبکه شاد بیان کرد.

میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۲ بعد از خیر مقدم به میهمانان، از نوع نگاه معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش که خانواده را رکن اصلی و در کنار جامعه فرهنگی می بیند تشکر کرد و گفت: جایگاه معنوی و حقوقی خانواده خیلی محترم و قابل تاکید است.

کاظمی افزود: ما بدون اولیا نمی‌توانیم به اهداف تربیتی برسیم. ارتباط بیشتر والدین با مدرسه جهت ارتقا مسائل تربیتی مفید فایده خواهد بود. در گذشته گفته می شد مدرسه خانه دوم است اما در حال حاضر خانه، مدرسه دوم است و اگر کمک خانواده ها نبود آموزش دانش آموزان ما عقب می ماند.

در ادامه کاظمی گفت در برابر معلمان و کادر مدرسه که در این شرایط سخت در خط مقدم آموزش بودند و دانش آموزان را رها نکردند و با به کارگیری روش های گوناگون آموزش را ادامه دادند، سر تعظیم فرود می آورم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار