در اقدامی خداپسندانه صورت گرفت؛

فروش واحد مسکونی به نفع ایتام توسط یک خیر زنجانی

زنجان (پانا) - یک خیّر نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به مبلغ پنج میلیارد و800 میلیون ریال است، برای تامین مسکن ایتام تحت حمایت و تامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فروش واحد مسکونی به نفع ایتام توسط یک خیر زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، خیر و نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود با حضور در کمیته امداد استان زنجان در یک اقدامی خداپسندانه یک واحد منزل مسکونی خود را جهت کمک به خرید منزل مسکونی به ایتام فاقد سرپناه و تامین هزینه های تحصیلی و فرهنگی دانش‌آموزان تحت حمایت به مبلغ پنج میلیارد و 800 میلیون ریال تقدیم کمیته امداد کرد.
همزمان با آغاز رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها یکی از خیران زنجانی، یک واحد آپارتمان نوساز خود را جهت تامین هزینه های مسکن ایتام و امور دانش آموزان تحت حمایت به فروش رسانده و 70 درصد مبلغ فروش را جهت تامین مسکن ایتام و 30 درصد آن را جهت تامین هزینه های فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان اهداء کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از اعتماد خیران کمیته امداد به این نهاد قدردانی کرد و گفت: زنجان بهشت خیران و دیار کریمان است و این خیر بزرگوار زنجانی با اهداء مبلغ فروش ساختمان خود به نفع نیازمندان و ایتام تحت حمایت، مسئولیت ما را در رسیدگی و خدمت به ایتام و محرومین سنگین تر می کند.
صفری از اندیشه زیبای خیر محترم که در رفتار وی جاری است تشکر و اعلام کرد که برای تعدای از ایتام تحت حمایت بر اساس تعهد ایجاد شده از محل مذکور واحد مسکونی احداث و تامین می شود.
گفتنی است هم‌اکنون هزار و 210 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که تعداد 60 نفر از این ایتام فاقد مسکن و سرپناهند و نیازمند مساعدت و کمک خیران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار