کسب اولین مدال طلای تیراندازی بانوان در طول تاریخ مسابقات آسیایی ،توسط ورزشکار بیرجندی

بیرجند(پانا)- نجمه خدمتی خطاب به ورزشکارانی که می خواهندراه او را ادامه دهند عنوان کرد هر کس در هر رشته ای که فعالیت می کند به معنای واقعی پشتکار داشته باشد و با توکل بر خدا می تواند به موفقیتی که می خواهد، برسد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب اولین مدال طلای تیراندازی بانوان در طول تاریخ مسابقات آسیایی ،توسط ورزشکار بیرجندی

نجمه خدمتی ورزشکار ملی پوش بیرجندی در گفت و گو با پانا گفت: از سال 1389 وارد رشته تیراندازی و از سال 1390 وارد تیم ملی تیراندازی شد وحمایت های پدر و مربیگری مادرش باعث موفقیت او شده است.

خدمتی گفت: ابتدا در باشگاه تیراندازی بیرجند با مربیگری مادرش با امکانت بسیار کم تمرین را شروع کرد، البته او با همین امکانات کم به مسابقات راه یافته و کمبود امکانات در سطح مبتدی و آماتور دلیلی برای موفق نشدن نیست.
وی افزود: با کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در بازی های آسیایی «اینچئون»، نخستین کسی بود که به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نظاره نشست.

تیرانداز ملی پوش ایرانی گفت: در اوایل کرونا در خانه بصورت آنلاین زیر نظر مربی تمرین کرده ولی الان چند ماه شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی در استادیوم آزادی حضوری، مشغول به تمرین است.
او گفت: عضو برخی پویش ها و موسسه خادمین علی بن ابی طالب (ع) که زیر نظر رسول خادم هدایت می شود، است که برای استان های مرزی و محروم کمک هایی جمع آوری می کنند و با کمک ورزشکاران و تعدادی از قهرمانان به دست نیازمندان می رسانند. همچنین در پویش هایی مانند پویش مشق احسان که تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت است که نمی توانند لوازم التحریر تهیه کنند شرکت می کند.
نجمه خدمتی اولین مدال طلای تیراندازی بانوان را در طول تاریخ مسابقات آسیایی به دست آورد و با درخشش خود در این مسابقات، سهم مهمی در کسب مدال نقره تیمی بانوان تیراندازی کشورمان داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار