رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

مربیان و پیشتازان هرمزگان بیش از یک هزار و۳۶۵ مورد محتوا تولید کردند

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد مربیان و پیشتازان هرمزگان در جشنواره تابستان مهارت های اجتماعی بیش از یک هزار و ۳۶۵ مورد تولید محتوا داشتند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مربیان و پیشتازان هرمزگان بیش از یک هزار و۳۶۵ مورد محتوا تولید کردند

اسماعیل خرامیده با اعلام این مطلب افزود: پس از شیوع ویروس نوظهور کرونا و تعطیلی مدارس، مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی هرمزگان فعالانه در فضای مجازی شروع به فعالیت آموزشی و اجتماعی کردند که پس از راه اندازی شبکه شاد در بستر این شبکه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: از اردیبهشت ماه که مقرر شد مربیان و پیشتازان در زمینه تولید محتوا و فیلم های یک دقیقه ای فعالیت کنند، بلافاصله سازمان دانش آموزی هرمزگان با یک برنامه ریزی منسجم و مدون و برگزاری جلسات توجیهی مختلف در فضای مجازی اقدام به تولید محتوا در سراسر استان کردند.

وی در این زمینه اضافه کرد: به مربیان تاکید شد دورترین منطقه و شهرستان استان نیز در جهت تولید ‌محتوا اهتمام ورزند که خوشبختانه پیشتازان و مربیان فعالانه حضوری پررنگ از خود نشان دادند.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان در ادامه بیان کرد: تا نیمه دوم شهریور و همزمان با بازگشایی مدارس این فعالیت ادامه داشت که در مجموع بیش از یک هزار و ۳۶۵ مورد تولید محتوا به سازمان دانش آموزی استان در موضوعات مختلف ارسال شد که پس از بررسی تولیدات ارسال شده تعداد یک هزار و ۱۸۶ مورد از تولیدات این استان به مرکز ارسال شد که بیش از ۲۹۴ مورد نیز در شبکه شاد بارگذاری شد.

خرامیده در پایان ضمن تشکر از کلیه مربیان پیشتازان و مسئولین سازمان دانش آموزی سراسر استان گفت: پس از بررسی های لازم سه شهرستان قشم، حاجی آباد و منطقه جناح رتبه های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند که هم از مربیان و هم از دانش آموزان اعضای پیشتاز و هم از مسئولین سازمان دانش آموزی به نحو مقتضی تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار