ارسال طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری به هیات رئیسه مجلس

سن کاندیدای ریاست جمهوری حداقل ۴۵ و حداکثر ۷۵ تعیین شد ولی شرط مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تغییر پیدا نکرد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از اتمام بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری به هیات رئیسه مجلس

به گزارش روابط عمومی مجلس، علی حدادی با اشاره به نشست کمیسیون امور دخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در این نشست بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری به اتمام رسید و از هفته آینده بررسی اصلاحات قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس ادامه داد: با اتمام بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، این طرح برای بررسی و تصویب نهایی در صحن به هیات رییسه مجلس ارسال شد و براساس نوبت‌دهی در دستور کار صحن علنی قرار خواهد گرفت.

وی توضیح داد: در نشست امروز کمیسیون بازنگری کلی بر روی موارد اصلاحی صورت گرفت و برخی اصلاحات و ویرایش‌ها برای رفع نگرانی‌هایی که به کمیسیون منعکس شده بود اعمال شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به جزییات گفت: تغییراتی در مصداق رجال سیاسی اعمال شد اما سن کاندیدای ریاست جمهوری حداقل 45 و حداکثر 75 و شرط مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تغییر پیدا نکرد. جزییات بیشتر این تغییرات پس از ویرایش نهایی رسانه‌ای خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار