معاون پژوهش، برنامه ریزی آموزش و پرورش شهریار اعلام کرد:

جذب 420 آموزگار، دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - طی آزمون استخدامی درآبان ماه سال جاری 420 معلم جذب آموزش و پرورش شهرستان شهریار خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب 420 آموزگار، دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش شهرستان شهریار

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش شهریار از استخدام 420 معلم در آموزش و پرورش شهریار خبر داد و گفت: از طریق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال 1399 که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود و ثبت نام آن از 20 شهریور ماه آغاز شده است،420 نفر آموزگار، دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش شهریار جذب خواهد شد. داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته می شوند بعد از گذراندن یک دوره کوتاه مدت آموزشی به عنوان همکاران آموزشی ما در مدارس مشغول به کار خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره با اتمام مهلت ثبت نام در 29 شهریورماه گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

علایی افزود: وزارت آموزش و پرورش در آزمون استخدامی امسال حدود ۲۸ هزار نفر را برای شغل معلمی جذب خواهد کرد که از این تعداد 3092 معلم سهم شهرستان‌های استان تهران است. داوطلبانی که حائز شرایط استخدام هستند می توانند برای ثبت‌نام و شرکت در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1399 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با جذب این افراد در طی سال آینده بخشی از مشکل کمبود نیرو در منطقه شهریار رفع شود و شاهد تحرک و نشاط بیشتری در بدنه سیستم آموزشی منطقه باشیم.

علائی از رسانه‌های منطقه دعوت کرد با پوشش خبری این رویداد استخدامی در جهت جذب افراد بومی به بدنه آموزش و پرورش منطقه مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار