171 بیمار کرونایی مازندران علائم حاد تنفسی دارند

ساری (پانا) - در حال حاضر 594 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند که 171 نفر آنان علائم حاد تنفسی دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
171 بیمار کرونایی مازندران علائم حاد تنفسی دارند

ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته 85 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 22 نفر نیز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که مجموع بیماران جدید بستری شده را به 107 نفر رسانده است.

این در حالی است که در همین مدت 100 نفر از افراد مشکوک بستری شده نیز از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا روند درمانی را در منزل ادامه دهند.

در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 422 بیمار بستری هستند که 124 نفر آنان علائم تنفسی حاد دارند و در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل، 172 بیمار بستری هستند که 37 نفرشان علائم حاد تنفسی دارند.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان مازندران همراه با استانهای تهران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار