برگزاری شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه۱؛

سیدمومن: سازمان دانش آموزی بازوی پرتوان معاونت پرورشی است

تهران(پانا)- سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی عنوان کرد باید تلاش کنیم از ظرفیت های بسیار خوب این سازمان جهت پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهره کامل را ببریم.

کد مطلب: ۱۱۲۳۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سیدمومن: سازمان دانش آموزی بازوی پرتوان معاونت پرورشی است

شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی با حضور فاطمه سیدمومن، سرپرست آموزش و پرورش منطقه1 ، زهرا سیف مدیر سازمان دانش آموزی، اکبری، معاون مالی، گودرزی، مسئول ارز یابی وعملکرد، ملاعلی مسئول حراست و کارشناس مسئولان و کارشناسان سازمان دانش آموزی و حوزه پرورشی در اتاق کنفرانس دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه زهرا سیف، مدیر سازمان دانش آموزی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و انتصاب شایسته فاطمه سید مومن به سرپرستی اداره آموزش و پرورش منطقه 1 گزارشی از عملکرد کلی سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی 1398-99 ارائه کرد. جذب 84 درصدی مدیران مدارس، جذب و ساماندهی 8827 دانش آموز که نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته و بیش از تعداد پیشنهاد شده سازمان دانش آموزی شهر تهران بوده است و کسب رتبه نخست در خبرنگاری پانای شهر تهران از موارد قابل توجه است.

در ادامه کارشناسان سازمان دانش آموزی منطقه 1 گزارشی ازعملکرد سال گذشته و برنامه های تدوین شده جهت سال تحصیلی جدید در مورد خبرنگاری پانا، توانمند سازی مربیان، دانش آموزان و یاور مربیان، سرویس ها، بوفه های مدارس و بازدیدها ارائه دادند.

در ادامه علاوه بر طرح مسائل جاری پیرامون موضوعاتی از قبیل تولید محتوا، اردوی مجازی دانش آموزان، مسائل جذب و ساماندهی مدیران، مربیان و دانش آموزان، توانمندسازی مجازی مربیان، دانش آموزان و یاور مربیان بحث و تبادل نظر شد.

فاطمه سید مومن ضمن تشکر از مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در تقویت تشکل ها، سازمان دانش آموزی بازوی پرتوان معاونت پرورشی است که در زمینه پرورش دانش آموزان این مرز وبوم می تواند نقش بسیار موثری ایفا کند.

وی افزود: باید تلاش کنیم از ظرفیت های بسیار خوب این سازمان جهت پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بهره کامل را ببریم.

در این جلسه با هم اندیشی اعضا شورا ضمن تاکید بر عدم موازی کاری مصوبات بسیار خوب و کاربردی در جهت اجرای برنامه های تدوین شده و همکاری بسیار نزدیک با کارشناسی های حوزه پرورشی تصویب شد.

وی افزود: قابل ذکر است سازمان دانش آموزی به عنوان نهادی پویا، قدرت مند و خلاق همواره در راستای توانمندسازی طیف وسیعی از دانش آموزان فعالیت کرده است و اهداف آن کاملا هم راستا با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار