بازدید سرزده معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور از مدرسه شهدای امرآباد ورامین

ورامین(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ورامین از حضور سرزده معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهور در یکی از مدارس منطقه محروم ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی رئیس‌جمهور از مدرسه شهدای امرآباد ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، صبح امروز دکتر مهدی علیخانی، معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهور، به همراه حسین کاغذلو فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ورامین و امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین، به طور سرزده از مدرسه شهدای امرآباد، در منطقه کم برشمار و محروم ورامین بازدید کرد.

دکتر علیخانی ضمن تقدیر و تشکر از امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: رعایت پروتکل بهداشتی با این نظم در چنین مدرسه ی دور افتاده، نشان از دغدغه و اهمیت آموزش و پرورش به سلامت دانش آموزان و معلمان است. رعایت پروتکل بهداشتی اولویت بالاتری نسبت به آموزش دارد که در این مدرسه به وضوح مشهود بود.

امیرمحمدی ضمن تشریح فعالیت‌های آموزش و پرورش در آموزش حضوری، از برقراری آموزش همزمان در فضای مجازی نیز خبر داد.

این مقام مسئول گفت: آموزش و پرورش ورامین آمادگی آن را دارد که آموزش حضوری را برای دانش آموزانی که تمایل به این نوع آموزش را دارند، با رعایت کامل پروتکل بهداشتی ارائه نماید.

وی همچنین افزود: علی رغم وجود آموزش حضوری در مدارس، برخی از اولیا تمایل به آموزش در فضای مجازی دارند که آموزش و پرورش به پنج طریق به آنها آموزش می دهد:

الف) آموزش از طریق معلم خود دانش آموز در شبکه شاد

ب) محتوای آموزشی بارگذاری شده در مدرسه مجازی موجود در پایگاه اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آموزش

ج) مدرسه تلویزیونی با ارائه ۴۰ ساعت آموزشی در روز که شش دبیر از ورامین در آن فعالیت تدریس دارند.

د) استفاده از محتوای الکترونیکی بارگذاری شده در شاد که چهار کانال کشوری توسط دبیران منطقه ورامین تغذیه میشود.

ه) محتوای آموزشی آماده شده توسط گروه های آموزشی منطقه ورامین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار