دیدار مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر با امام جمعه شهر احمدآباد مستوفی

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه با امام جمعه شهراحمد آباد مستوفی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر با امام جمعه شهر احمدآباد مستوفی

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر، در این دیدار حجت الاسلام سعید طبایی امام جمعه احمد آباد مستوفی در سخنانی رمز پیشرفت و بقای هر جامعه را مسئولیت پذیری در علم و دانش عنوان کرد.

او اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه های دینی، معنوی و تربیتی این مهم حفظ شود.

امام جمعه شهر احمد آباد مستوفی بیان کرد: رویکرد جوانان امروز رویکرد دینی و مذهبی است که علیرغم هجمه های دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، جوانان ونوجوانان ما در مسائل اعتقادی پیش رو هستند و آنچنان تربیت شده اند که با انگیزه های شهادت طلبانه مدافع نظام و انقلاب هستند.

او گفت: این نوع تربیت دست رنج معلمانی است که با تمام توان و با کمترین توقع به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

حجت الاسلام طبایی در ادامه به درک وضعیت اقتصادی جامعه و استفاده حداکثری از امکانات آموزشی جهت عبور از بحران کرونا تأکیدکرد.

در این دیدار حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن تشریح برنامه های آموزش و پرورش در شرایط کرونا، خواستار حمایت معنوی امام جمعه احمد آباد مستوفی برای تحقق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش وساحت های تربیتی آن شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار