انعقاد 73 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل

اردبیل(پانا)- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران، از افزایش انعقاد قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد 73 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 73 قرارداد واگذاری زمین با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش 50 درصدی برخوردار بوده است.

او این میزان واگذاری ها را در حدود 26 هکتار زمین صنعتی برشمرد و افزود: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک های صنعتی تاکنون، 1340 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین شهرک صنعتی اردبیل2 با 580 قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری ها به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ، با اشاره به طرح‌های صنعتی در دست اقدام در شهرک های صنعتی استان، گفت: این افزایش واگذاری ها نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان دارد که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان را در پی خواهد داشت.

اهلی با اشاره به زیرساخت های تامین شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است که با استمرار آن، زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل خواهد شد.

او تصریح کرد: تلاش می شود تا با تامین زمین مناسب و تکمیل زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی، سرمایه گذاری ها در استان افزایش یابد و این شرکت از تمام توان خود در جهت تکمیل زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار