رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان اردبیل رضایت بخش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد ارزیابی های به‌عمل آمده حاکی از آن است که رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان رضایت بخش است.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان اردبیل رضایت بخش است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع روسای کارگروه پروژه مهر 99، با بیان اینکه در روز اول بازگشایی 439 مدرسه در استان توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفته است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای بازرسی از 15 شهریور تاکنون از 826 مدرسه استان بازدید کرده اند که حاکی از رعایت پروتکل های بهداشتی در 84 درصد از مدارس استان است.

او در ادامه با بیان اینکه علاوه بر بازدیدهای دانشگاه علوم پزشکی تیم‌های نظارتی معاونت تربیت بدنی و سلامت و نیز ارزیابی عملکرد اداره کل نیز مدارس را مورد رصد قرار داده اند، خاطرنشان کرد: سرانه خرید ملزومات بهداشتی به حساب مدارس واریز شده است تا در اسرع وقت جهت خرید این ملزومات اقدام کنند.

او همچنین با عنوان اینکه اولویت آموزش و پرورش حضور دانش آموزان است ولی این حضور اختیاری است، تصریح کرد: حضور در مدارس از روز بازگشایی تا به امروز از سوی دانش آموزان و اولیا با استقبال خوبی مواجه بوده است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان با 100 درصد شدن تخصیص معلم به تدریس در سامانه سناد از اول مهرماه شبکه آموزشی شاد بطور کامل برنامه های اموزشی خود را شروع خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار