مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه ناحیه دو تبریز برگزار شد

تبریز(پانا) _ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه آموزش و پرورش تبریز، ۴۵۰ بسته معیشتی ،لوازم و التحریر و بهداشتی بین دانش آموزان نیازمند پخش کرد .

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه  ناحیه دو تبریز برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: بعد از روزهای سخت و پر کار بازگشایی مدارس بسیار خوشحالم که در چنین برنامه خدا پسندانه ای حضور داریم. دانش آموزان برای ما هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و از اوضاع دانش آموزانی که امکانات تحصیل ندارند آگاهیم. محتواهای تهیه شده بر اساس نیازمندی دانش آموزان تدارک دیده شده و توزیع می شود.

وی ضمن تاکید بر آغاز هفته دفاع مقدس، پررنگ شدن برنامه های فرهنگی در این هفته و توجه به آموزش و تربیت دانش آموزان با رعایت کامل بهداشت و ایمنی در ایام حساس کرونایی را خواستار شد.

جعفر پاشایی در رابطه با علل تشکیل رزمایش مومنانه گفت: این رزمایش برای مردم الزامی بوده و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز نیز در این رزمایش که به فرمایش مقام معظم رهبری شکل گرفته است، بسیار اوج گرفته و شرکت در این رزمایش ها اوج معنویت خدایی و دلی کار کردن است.

جعفر راستگو، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز نیز در این مراسم گفت: در دومین مرحله رزمایش 450 بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر با شناسایی دانش آموزان نیازمند در مقاطع مختلف در اختیار مدیران مدارس قرار می گیرد تا بین دانش آموزان عزیز توزیع شود.

خبرنگار: زهرا علمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار