شناسایی سارق تجهیزات دولتی

تهران (پانا) - رئیس کلانتری 154 چیتگر از دستگیری سارق تجهیزات دولتی هنگام ارتکاب سرقت خبر داد و گفت دستگیری همدستان متواری وی در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی سارق تجهیزات دولتی

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کیانوش نظری گفت: ساعت 23:40 بیست و چهارم شهریور ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری چیتگر حین گشت زنی در حوالی اتوبان تهران - کرج به سمت تهران نبش وردآورد به یک دستگاه موتورسیکلت که در کنار جاده متوقف شده بود برخورد کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از موتورسوارن در حال کندن آهن آلات و گارد ریل کنار اتوبان بود و دو موتوروسوار دیگر کمی عقب تر از آن ایستاده بودند، افزود: بلافاصله گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و دستور ایست را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه هر دو موتورسوار که کمی عقب تر از متهم در حال سرقت ایستاده بودند با استفاده از تاریکی هوا بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل گریختند، تصریح کرد: ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند موتورسوار در حال سرقت گاردیل ها را دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم انتسابی اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 154 چیتگر در ادامه اظهار کرد: متهم به کلانتری انتقال و ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص متهم برای اخذ دستور قضائی به مراجع قضائی معرفی شد.

به گفته سرهنگ نظری کشف جزئیات پرونده و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار