دو جایزه نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی به کودکان خوزستانی رسید

اهواز(پانا)- دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، جایزه اول و دوم، ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دو جایزه نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی به کودکان خوزستانی رسید

به گزاراش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان خوزستان، «روشنا غلام‌زاده»، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان استان خوزستان توانست جایزه اول این مسابقه بین‌المللی را از آن خود کند.

این عضو ۷ ساله کانون استان خوزستان زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستان بهبهان در این مسابقه شرکت کرد و توانست به این مهم دست یابد.

«عسل نعیم» دیگر کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز نیز موفق به دریافت جایزه دوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.

«عسل نعیم» 7 ساله نیز از شاگردان مرجان نوروزی زاده مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز بود که توانست در این رویداد هنری بین‌المللی این جایزه را کسب کند.

این دو کودک خوزستانی در رقابت با ۴۳۹ اثر از ۷ کشور جهان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ موفق به این افتخارآفرینی شدند.

بر اساس این گزارش در این رویداد علاوه بر کودکان خوزستانی دو جایزه اول، سه جایزه دوم، دو جایزه سوم و ۱۱ دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور شد.

«پرنیان خسروآبادی» عضو ۱۲ ساله از کانون اسفراین در استان خراسان شمالی، و «محیا وجدانی» ۱۱ ساله از کانون شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی جایزه اول، «زهرا عسگری» ۱۲ ساله از کانون مشکین‌شهر اردبیل، «ثمین حسین‌پور» ۱۲ ساله از کانون ماکو در استان آذربایجان غربی و «کیارش صمیمی‌تبار» عضو ۹ ساله مرکز شماره ۳ کانون کرمانشاه موفق به دریافت جایزه دوم، «فربد جعفری» ۱۰ ساله از کرمانشاه و «وانیا شمسی» ۹ ساله از رفسنجان در استان کرمان نیز جایزه سوم ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی را کسب کردند.

بر همین اساس «یسنا عمادی» و «مهراوه نجفی» هر دو ۷ ساله از مرکز کانون شیرین‌سو در استان همدان، «آنیتا میراولاد» ۱۰ ساله از مرکز ۲۱ تهران، «آیدین بداق» ۷ ساله از خرم‌آباد لرستان، «یگانه قائم‌مقامی» ۱۳ ساله و «یکتا قایم‌مقامی» ۱۱ هر دو از مرکز سمیرم اصفهان، «امیرحسین حسن‌لو» عضو ۷ ساله مرکز شماره یک زنجان، «سارینا سهیلی» ۱۰ ساله از مرکز مجتمع کرمانشاه، «فاطمه تیمورپور» ۱۰ ساله از تبریز استان آذربایجان شرقی و «محمد غفاری» ۹ ساله از مرکز نمین و «مهدی نوعی» ۱۰ ساله از مرکز رضی هر دو در استان اردبیل موفق به دریافت دیپلم افتخار از این مسابقه‌ بین‌المللی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۲۰ اثر در ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد که تمامی این آثار جایزه یا دیپلم افتخار گرفت.

در عین حال فیلم کوتاهی از صحبت‌های اعضای منتخب به همراه آثارشان نیز که از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون تهیه و تدوین شده بود، در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شد.

یادآوری می‌شود نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی ۲۰۲۰ در کشور چین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار