قدردانی از دانش آموزان رتبه آور مسابقات کشوری در تهران

تهران (پانا) - مراسم قدردانی و تشکر از دانش آموزان مقام آور در حوزه فرهنگی هنری، قرآن ، عترت و نماز در سالن شورای منطقه ۱۲، با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه و همکاران حوزه پرورشی و دانش آموزان برتر کشوری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از دانش آموزان رتبه آور مسابقات کشوری در تهران

جلسه ای در سالن شورای آموزش و پرورش منطقه ۱۲ با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این جلسه حمید شاه منصوری، مدیر منطقه12، محمود کریوند، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، احمد بانی، کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز، رضا عیسی آبادی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری فریبا بختیاری و نرجس خواجه حسنی، کارشناسان حوزه فرهنگی هنری و قرآنی منطقه حضور داشتند.
مدیر منطقه ضمن عرض سلام و تبریک از حسن تدبیر و تلاش موفق دانش اموزان و خانواده ها و همکاران در این حوزه که در پیشبرد اهداف و طرح های قرآنی و فرهنگی هنری تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد و از درگاه خداوند تبارک و تعالی، خواستار توفیق روزافزون این عزیزان شد.

هم چنین کریوند، ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت همکاران، دانش آموزان و اولیا به این عزیزان تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: من به سهم خودم از افتخارات کسب شده در عرصه های فرهنگی هنری و قرآنی شما عزیزان سپاسگزارم. شما عزیزان نام منطقه را در سطح کشور پرآوازه تر کردید. این حاصل تلاش و موفقیت شما و همکاری خانواده و همکاران گرامی است.

وی اضافه کرد: منطقه در بحث مسابقات قرآن رتبه اول را در مناطق ۱۹ گانه ودر مسابقات کشوری هم جایگاه ویژه ای کسب کرد. در حوزه فرهنگی و هنری نیز ۱۵ رتبه کشوری را به دست آورد. این نشان دهنده این است که دانش آموزان منطقه ۱۲ در این رشته ها سرآمد هستند. این پتانسیل را دارند که بهتر و پرآوازه تر شوند.

کریوند تصریح کرد: در این شرایط کرونایی که این همه مشکلات وجود داشت این دانش آموزان تحت تاثیر اثرات منفی کرونا قرار نگرفتند و تلاش خود را به نحو احسن در فضاهای مجازی انجام دادند. سعادت و رشد و آزادی انسان در سایه تلاش و شناخت مهارت ها و توانایی ها به دست می آید.

وی گفت: یکی از راههای موفقیت ارتباط خوب با افراد و نحوه برقراری تعامل و ترسیم اهداف و آرمان های باارزشی است که فرد برای خود ترسیم می کند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان موفق می توانند اثر گذاری بسیار زیادی روی دیگران داشته باشند. در آخر کریوند بیان کرد: هرفرد به هر درجه ای که می رسد تواضع خود را نیز باید ارتقا دهد تا درجه اش بالاتر رود.
هم چنین در ادامه بانی ضمن سلام و خوشامد گویی به نخبگان در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری کشوری عنوان کرد: به لطف خدا مسابقات در سطح خیلی خوب و عالی برگزار شد. با همکاری اساتید منطقه و تلاش دانش آموزان و خانواده ها ، منطقه ۶۹ رتبه استانی را در سطح تهران به دست آورد و از تهران ۴۰ نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند. ۱۱ نفر از منطقه ۱۲ نیز به این مرحله رسیدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فرصت فراهم است و از دانش آموزان درخواست کرد، در حوزه تولید محتوا کارهای خود را به نمایش بگذارند و همیشه موفق تر از روز گذشته عمل کنند.

وی در آخر گفت: امیدوارم در سالهای آتی شما عزیزان به موفقیت های بیشتری نائل شوید و از مفاخر کشور عزیزمان باشید.
در ادامه عیسی آبادی، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و دانش آموزان و خیر مقدم به حضار محترم در جلسه توضیح مختصری در مورد رتبه ها، هدایا و لوح تقدیر های استانی و کشوری داد. واز برگزار کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار