شهری: بیش از ۳۵ درصد کلاس‌های درس با دانش روز مقاوم سازی شدند

تهران (پانا) - مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران درباره وضعیت نوسازی مدارس توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شهری: بیش از ۳۵ درصد کلاس‌های درس با دانش روز مقاوم سازی شدند

علی شهری در نشست خبری که امروز در مدرسه نوجوانان منطقه ۴ برگزار شد کار خیرین مدرسه ساز در طول بیش از دو دهه نهال مدرسه سازی را ارزشمند دانست و گفت: با توجه به تمام شرایط سخت جنگ اقتصادی دشمنان مدرسه سازی ادامه دارد در این شرایط در کشور بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تخریبی ساخته و بیش از ۳۵ درصد کلاس‌ها با دانش روز مقاوم سازی شدند.

وی افزود: دولتمردان ما نیز به کار مدرسه سازی توجه ویژه‌ای دارند حتی مقام معظم رهبری نیز در آغاز سال تحصیلی معلمان را افسران پیشرفت سپاه کشور دانسته‌اند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه مدرسه نوجوانان منطقه 4 می‌تواند الگویی برای تمام کشور باشند بیان کرد: به دلیل مهاجرت‌های فراوان به تهران، تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌ها متفاوت شده است. تعدادی از مدارس تهران فرسوده است اما در مجموع باید در تهران به تامین فضای آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: در طی برنامه ۵ ساله تهران باید حداقل ۱۲ هزار کلاس درس ایجاد کنیم منابع آن نیز از دولت، خیرین عمومی و حقیقی و نهادهای مسئولیت پذیر تامین می‌شود.

شهری افزود: در بخش اول ۶۰ درصد کمک خیرین را داشته‌ایم، در بخش دولت نیز بیش از عدد تعیین شده، اعتبار اختصاص پیدا کرده است اما در بخش سوم نیز باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان تهران تصریح کرد: در بخش مسئولیت اجتماعی تقاضا دارم مشکلات آموزش و پرورش را تبیین کنیم و در پویش آجر به آجر مردم را فراخوانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار