هم اندیشی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و مسوولان بخش های مقطع ابتدایی

تهران (پانا) - محمد حسین لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در نشست هم اندیشی مسوولان بخش های مقطع ابتدایی بر ارتقای کیفیت مطلوب آموزش حضوری و مجازی با رعایت کامل اصول بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و مسوولان بخش های مقطع ابتدایی

به منظور برنامه ریزی آموزش حضوری و مجازی مدارس ابتدایی نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با معاون آموزش ابتدایی و مسوولان بخش ها صورت گرفت.

محمد حسین لونی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در نشست هم اندیشی مسوولان بخش های مقطع ابتدایی بر کیفیت مطلوب آموزش حضوری و مجازی با رعایت کامل اصول بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

نشست هم اندیشی مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و مسوولان بخش ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در اندیشکده تحول برگزار شد.

فاطمه امیرآبادی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه چهار اظهار کرد: این نشست جهت وحدت رویه و برنامه ریزی آموزش حضوری و مجازی مدارس ابتدایی صورت گرفت تا با تصمیم هایی که گرفته می شود آموزش ها به مطلوب ترین شکل در مدارس ارائه شود و دانش آموزان در هر شرایطی که هستند از آموزش ها جا نمانند.

وی افزود: به منظور بررسی کیفیت آموزش ها رصد مدارس توسط مسوولان بخش ها در خصوص اجرای فرآیند آموزش مناسب در برنامه کاری قرار گرفت.

امیرآبادی تصریح کرد: تهیه بانک آموزشی از تولید محتوا و درسنامه و ارائه آن به دانش آموزان نیز از برنامه های معاونت آموزش ابتدایی جهت ارتقای کیفیت آموزش مجازی و پوشش حداکثری دانش آموزان در امر تحصیل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار