در دیدار حسینی با مدیر عامل بانک صنعت و معدن توافق شد؛

مشارکت بانک صنعت و معدن در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن در محل ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بانک صنعت و معدن در تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه ‏نهضت توان افزایی در آموزش و پرورش استثنایی کلید خورده است افزود: شناسایی حس کم داشته و نداشته دانش‌آموزان و جایگزینی تکنولوژی به جای این حس از اهداف نهضت توان افزایی است

وی اظهار کرد: ۱۰۵ نوع وسیله توانبخشی، ورزشی، پرورشی و کمک آموزشی برای ۸۰ هزار نفر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در قالب نهضت توان افزایی باید تامین شود.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه یار، ردیف مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی و مشارکت اصناف، اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه می‌توانند به کمک آموزش و پرورش استثنایی بیایند.

حسینی با اشاره به ماموریت‌های بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت و معدن از طریق تولید کنندگان و صنعت‌گران داخلی که توان تولید تجهیزات مورد نیاز طرح نهضت هم‌افزایی را دارند می‌تواند به کمک آموزش و پرورش استثنایی بیاید.

در این نشست مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن ضمن موافقت با پیشنهاد رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: سازمان آموزش و پرورش استثنایی، لیست تجهیزات مورد نیاز و سازندگان داخلی را به بانک صنعت و معدن اعلام کند تا از طریق ارتباط با صنعتگران، تجهیزات با حداقل هزینه تامین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار